In december 2021 zagen we geen enkel resultaat op Instagram. We postten zo veel mogelijk en probeerden zo zichtbaar mogelijk te zijn, maar het leverde slechts sporadisch een klant op. Als ondernemer wil je geen hoop hebben op klanten, maar een strategie om je agenda vol te krijgen met calls en leads. We waren er klaar mee en op zoek naar iets beters. En dat vonden we op TikTok.
TikTok was voor ons dé oplossing.
We hebben onze overtuigingen opzij gezet dat het alleen voor jongeren was en niet professioneel genoeg zou zijn. Het perfecte plaatje op Instagram was niet langer ons ding. We wilden authentiek zijn en ons echte zelf laten zien. En dat kan op TikTok. Het is no fake shit en we houden ervan.
"Onze boodschap is te groot voor een paar Instagram posts, dus we creëerden een platform dat onze energie vastlegt."
Met onze TikTok strategie bouwden we vanuit plezier een volgersbasis op van 10.000 en nu leven we ons droomleven: werken en wonen vanuit het buitenland, reizen en vooral genieten van de rust. Geen stress meer van potentiële klanten, want ze weten wie we zijn en wat we aanbieden. Onze video content trekt de juiste doelgroep aan en verkopen gaat als vanzelf.